טיפים לאתר חנות אונליין: 4 כלים שחשוב לאמץ לצמיחת העסק והרחבת מעגל הלקוחות

אם יש לכם אתר חנות אונליין ואתם מתקשים לבצע מכירות, יש לנו את המדריך המושלם עבורכם!

הכנו עבורכם רשימה של 4 עזרי מכירה דיגיטליים שתוכלו לאמץ בכדי לגרום לאתר חנות אונליין שלכם להתייעל ולהגדיל את המכירות.

גוגל לעסק שלי

גוגל לעסק שלי הוא המוצר החינמי של גוגל לרישום עסקים במנוע החיפוש של החברה. פרופילים עסקיים מופיעים במפות ובתוצאות החיפוש המקומיות בגוגל. זהו למעשה השלב הראשון והבסיסי בקידום אורגני בגוגל.

רישום העסקים של גוגל יכול לעשות נפלאות לקידום אתר חנות אונליין. כאשר הוא מותאם כראוי, הוא מציג את התכונות הטובות ביותר של העסק שלכם ומקל על הצרכנים למצוא, ללמוד אודות, וליצור קשר עם העסק שלכם.

יצירת פרופיל עסקי זהה להוספת עסק למפות גוגל – דבר שכל בעל אתר חנות אונליין יכול לעשות בקלות. כל מה שגוגל דורשת הוא שם העסק, המיקום והקטגוריה. ברגע שגוגל תאמת את העסק, תקבלו את פרופיל העסק עבור אותו מיקום.

לאחר אישור הפרופיל, האתר חנות אונליין יהיה פתוח לצרכנים להשאיר ביקורות, להוסיף תמונות, לשאול שאלות, והחשוב מכל ליצור קשר.

אחד היתרונות העיקריים בפרופיל הוא הביקורות. ביקורות חיוביות בגוגל יסייעו לאתר חנות אונליין שלכם לבנות אמון ואמינות, שהם גורמים חיוניים בתהליך קבלת החלטות הלקוח. כיום צרכנים מתייעצים בקביעות עם ביקורות אונליין לפני שהם מבצעים רכישה או משתמשים בשירות.

יתרון נוסף של ביקורות בגוגל הוא שהם עוזרים לאתר חנות אונליין שלכם לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות החיפוש. אף על פי שגוגל אינה חולקת את האלגוריתם שלהם, בדרך כלל מקובל כי ביקורות ממלאות תפקיד חשוב בקביעת מיקום האתר  חנות אונליין שלכם, במיוחד בחיפוש מקומי.

אל תהססו לבקש ביקורות גם מלקוחות עבר!

יוסט ניתוח התוכן וציון קריאות

אם כבר הזכרנו את גוגל אז לא ניתן לפסוח על התוסף יוסט המסייע לקידום אורגני בגוגל. מנוע החיפוש של גוגל הוא הכלי המרכזי ביותר לכל אתר חנות אונליין – זהו המקום בו נמצאים הלקוחות שלכם אונליין.

שני החלקים מהתוסף משמשים לקידום האתר חנות אונליין בגוגל: ניתוח התוכן וציון הקריאה. הראשון בודק אם התוכן שלכם מותאם ל- SEO ואילו השני בודק אם התוכן מובן וניתן לקריאה לקהל הרחב. כמובן ששני אלה קשורים זה לזה, מכיוון שתוכן קריא חשוב מאוד אם תרצו שהאתר חנות אונליין שלכם יצליח בתוצאות החיפוש.

עולם האופטימיזציה של מנוע החיפוש של גוגל מורכב ומשתנה ללא הרף, אך ניתן להבין בקלות את היסודות, ואפילו כמות קטנה של ידע ב- SEO יכולה לחולל שינוי משמעותי ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלכם.

תוסף ערכת האתר של גוגל – Google Site Kit

התוסף הרשמי מבית גוגל לאתרי וורדפרס מאפשר לכם לקבל תובנות לגבי האופן שבו אנשים מוצאים את האתר חנות אונליין שלכם, כיצד הם משתמשים בו, וכיצד לשפר את התוכן, ישירות ממרכז הבקרה של ​​האתר חנות אונליין שלכם.

הערכה מאפשרת לכם להתחבר לשישה שירותי גוגל שונים ללא צורך בעריכת קוד, הכוללים גם את גוגל אנליטיקס, כלי ניתוח הנתונים של גוגל.

בעלי עסקים ומשווקים כאחד הצליחו לנצל את כלי ניתוח הנתונים של גוגל מזה זמן להרחבת מעגל הלקוחות. כשקל להשיג מידע חשוב על קהל המבקרים באתר, ספירת תנועה, ותובנות מילות מפתח על האתר חנות אונליין, ניתן לנתח תנועה ולעשות אופטימיזציה שבטווח הארוך (גם הקצר) תניב פירות כלכליים.

לצד הצגת נתונים סטטיסטיים משולבים, הערכה של גוגל תאפשר לכם לבדוק כל אחד מדפי האתר חנות אונליין שלכם בנפרד. תוכלו לראות את מספר ההופעות במנוע החיפוש של גוגל, המבקרים הייחודיים באתר, הקליקים והזמן הממוצע שהמבקר בילה על כל דף.

קנבה כלי לעיצוב גרפי לבעלי אתר חנות אונליין

המשמעות של הקמת אתר חנות אונליין פירושה שתצטרכו ליצור כמות משמעותית של תוכן חזותי כדי להציג את המוצרים שלכם ולקדם אותם בגוגל וברשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו׳.

במידה ולא תרצו להשקיע בתחילה בניהול נכסים דיגיטליים ובחברת פרסום לקידום האתר חנות אונליין, בעזרת קנבה תוכלו להקל על המלאכה ולהשתמש באלפי איורים ותבניות מוכנות שהאתר מציע בחינם. כל שעליכם לעשות זה יבוא ​​תוכן ותמונות משלכם.

היכולת של קנבה לעצב את התוכן שלכם בצורה מעוררת עניין יכולה לעזור להרשים את הלקוחות, להגביר מודעות למותג, ולהרחיב את מעגל הלקוחות באתר חנות אונליין  שלכם.

יש לך מוצר, קונספט, או חנות? המפתחים שלנו באונליין דיגיטל ישמחו לבנות לך חנות אונליין עם עזרי מכירה מתקדמים שיהפכו מבקרים בחנות ללקוחות. לחץ כאן לדף המומחיות שלנו.

שתפו עם חברים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

פרסומים קשורים

אבי אשרוב

מייסד ומנהל קריאטיב

המטרה שלנו לשנת 2021 היא לסייע לבעלי עסקים קטנים להתקדם איתנו לעולם הדיגיטלי עם אתר אינטרנט או חנות אונליין שנותנת מענה לצרכים האישיים של כל לקוח.   

פרסומים פופולריים
עוד באונליין דיגיטל

חינם!

אסטרטגיה דיגיטלית לבניית חנות אונליין משגשגת