אסטרטגיה דיגיטלית

אסטרטגיה דיגיטלית היא תוכנית להקמת ושיווק נכסים דיגיטליים בכדי להשיג יעד אחד הכולל הגברת מודעות למותג והגדלת המכירות באתר חנות אונליין

אסטרטגיה דיגיטלית מתמקדת במינוף משאבים דיגיטליים כגון אתר חנות אונליין, מנוע החיפוש של גוגל, והרשתות החברתיות.

אסטרטגיה דיגיטלית

כי יפה שעה אחת קודם

ישנן מספר שיטות להקמת אסטרטגיה דיגיטלית שבמהלכן ישאלו השאלות הבאות:

  1. מה אנחנו משווקים: מהו המוצר או השירות, ומהו הערך מוסף והייחודית שאותם נעביר ללקוחותיך הפוטנציאליים.
  2. מה אנחנו רוצים להשיג: מהן המטרות והיעדים של העסק, שאותן נמדוד במדדי ביצוע מרכזיים (KPI)
  3. מה מאפיין את קהלי היעד: והיכן וכיצד נוכל לאתר אותם ולייצר איתם אינטראקציה.
  4. מהם הערוצים והפלטפורמות הדיגיטליים העומדים לרשותנו שבהם נבחר לתקשר עם הקהלי היעד הרלוונטיים.
  5. באילו שיטות נפעל: לדוגמה, האם נבחר לעשות שימוש בקידום אורגני בגוגל או פרסום ממומן בגוגל ו/או ברשתות החברתיות, בשיתופי-פעולה דיגיטליים או בכתיבת תכנים לאתר.

אסטרטגיה דיגיטלית קודמת להקמת אתר חנות אונליין

צרו קשר ותהנו מאפיון העסק ואסטרטגיה דיגיטלית חינם!