מה זה קידום אורגני בגוגל?

דמיינו את החנות שלכם בקניון הכי מפואר בארץ. אונליין, הדף הראשון במנוע החיפוש של גוגל זה אותו קניון.

קידום אורגני בגוגל (SEO) הוא תהליך של פעולות שנועדות לשפר את דירוג האתר שלך בתוצאות האורגניות בגוגל ביחס למתחריך. פעולות אלו יכולות להיות כתיבת תכנים רלוונטיים באתר הכוללים את מילות המפתח הפופולריות בתחום העסק, אופטימזציה של האתר לאותו תוכן, בניית קישורים מהאתר לאתרים רלוונטיים בתחום ולהיפך, ושיפור חווית המשתמש באתר.

הכל מתחיל בתוכן בחנות אונליין

קידום אורגני בגוגל בעזרת מילות מפתח

נכון שלבנות אתר חנות עם ממשק דיגיטלי חכם או חנות אונליין מצריך ידע מקצועי ויצירתיות. אבל כל מפתח אתרי אינטרנט או חנויות אונליין ידווח שלא משנה עד כמה האתר שהם בנו מעוצב להפליא וקל לשימוש, אם אין באתר תוכן ייחודי ורלוונטי ללקוחותיך הפוטנציאליים למטרת קידום בגוגל, דבר לא יזוז. בשאלת הסקר לקהילת השיווק שנערך על ידי חברת סגמנטה לגבי קידום בגוגל "האם אתם מתכננים לשווק באמצעות תוכן ב- 2020", השיבו 48% מהנשאלים שיעשו שימוש במידה רבה בתוכן לקידום בגוגל, לעומת 20% במידה מועטה.

קידום אורגני בגוגל

המקום הטוב ביותר להחביא את האתר חנות אונליין שלך הוא בעמוד השני בתוצאות החיפוש של גוגל

על פי מחקר שביצעה רשת מודעות מקוונת באונליין, תוצאות החיפוש בעמוד הראשון בגוגל נהנות מ- 95% מכל תנועת החיפוש ברשת, מה שאומר שרק 5 מתוך 100 איש יעברו לדף השני בגוגל.

קידום אורגני בגוגל היא הדרך הטובה ביותר לקידום אתר חנות אונליין מצליחה

באונליין דיגיטל אנחנו מתחילים עם קידום אורגני בגוגל משלב בניית האתר ובכל פרט קטן ורלוונטי לעסק שלך לפי מילות מפתח וקטגוריות החיפוש הפופולריות בגוגל לענף שבו את/ה מתמחה.

אבי אשרוב

מייסד ומנהל קריאטיב

חידון

לקבלת 1000 שקלים הנחה על הפרוייקט הבא שלכם עם אונליין דיגיטל, ענו על החידון הבא:

דיברנו הרבה על קידום אורגני בגוגל. מהן שתי מילות המפתח העיקריות שאונליין דיגיטל מקדמת בדף הבית שלנו? רמז: המומחיות שלנו

דעתנו המקצועית על פרסום ממומן בגוגל, פרסום ממומן בפייסבוק, פרסום ממומן באינסטגרם ושאר הרשתות החברתיות

אם כבר הגעת לאתר שלנו באונליין דיגיטל, אנו מאמינים שכבר יש לך הבנה בסיסית - אם לא ניסיון - בקידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות. והתוצאות? נכון, קרובות לאפס אחוזי הצלחה. מדוע? מכיוון שפרסום ממומן בגוגל, פייסבוק - מונופול הפרסום העולמי - ושאר הרשתות החברתיות מצריך אסטרטגיה שיווקית, אופטימיזציה מתמשכת ותקציב גדול. כל שאר השחקנים בתחום פשוט מהמרים. וכן, לפעמים גם מהמרים מצליחים לנצח את המערכת. המלצתנו המקצועית היא להשקיע את המשאבים והאנרגיה בקידום אורגני בגוגל על ידי כתיבת תוכן עשיר ורלוונטי לקהל הלקוחות שלך - השקעה לטווח ארוך.

הקמת אתר חנות אונליין | אוטומציה עסקית | קידום אורגני בגוגל | אסטרטגיה דיגיטלית

באונליין דיגיטל תהנו ממגוון שירותים לבניית ממשק דיגיטלי מתקדם ואתר חנות אונליין הכוללת אתר אינטרנט, הקמת אתר חנות אונליין, אוטומציה עסקית, קידום אורגני בגוגל, כתיבת תכנים שיווקיים לאתר, ויעוץ חינם!

אסטרטגיה דיגיטלית חינם

צרו איתנו קשר ותהנו משעת אסטרטגיה דיגיטלית חינם הכוללת: מה זה קידום אורגני בגוגל, איך לגרום לאתר אינטרנט או אתר חנות אונליין להופיע בעמוד הראשון בגוגל, ולמה צריך לשים דגש על תוכן רלוונטי (על קידום אורגני בגוגל כבר דיברנו?) במקום להשקיע תקציבי ענק על משרדי פרסום! במהלך הפגישה נעשה מחקר מילות מפתח במנוע החיפוש של גוגל תוך כדי הצצה למתחרים המובילים בשוק האונליין בתחומך.