עזרי מכירה מתקדמים להגדלת המכירות באתר חנות אונליין

אז אולי כבר הקמתם את האתר חנות אונליין שלכם לבד, או שהחלטתם להשקיע בפלטפורמת מסחר דיגיטלית מרשימה כמו מג'נטו או שופיפי.

מזל טוב! אבל בקרוב ההפתעה תגיע ותצטרכו יותר כלים ממה שחשבתם בכדי להתחיל למכור באתר חנות אונליין.

מניהול מלאי ועד מערכות שיווק במייל, נגלה אילו מכלי המסחר הדיגיטליים יסייעו לכם למצוא לקוחות, להניע מכירות ולנהל את היומיום שלכם.

היתרונות של עזרי מכירה דיגיטליים

כפי שכבר הזכרנו בפרסומים קודמים, הקמת אתר חנות אונליין היא בין ההחלטות הנבונות והפופולריות ביותר בעידן המודרני.

עם זאת, אתר חנות אונליין אינו אוטופיה ואינו ינהל את המלאי ויניע את המכירות בעצמו. עדיין תצטרכו להשלים את האתר חנות אונליין עם כלים משלימים, בין אם תוספים ובין אם פלטפורמות חיצוניות עצמאיות. המטרה שלנו היא להימנע מהשארת קצוות רופפים בתהליך ההקמה ולשדרג את האתר חנות אונליין עם כל הכלים הדרושים להגדלת המכירות אונליין.

בפרסום הזה אנחנו מניחים שאתם בשלב מתקדם של הקמת האתר חנות אונליין, אז ברשותכם נדלג על השלב הראשון. 

עגלת קניות וסליקה מהירה באתר חנות אונליין

תהליך תשלום ברור, מהיר ומאובטח הוא אחד המאפיינים החיוניים שתזדקקו להם בכדי לזכות באמון הקונים באתר חנות אונליין.

אם אתה בוחרים באתר חנות אונליין במערכת קוד פתוח כגון וורדפרס – ללא תשלום חודשי – ישנן מספר חברות סליקה מהירה עם חווית משתמש גבוהה כמו חברת משולם, המאפשרים מספר רכישה בתשלומים, תשלום בהוראת קבע, ואף תשלום ב-BIT.

שימו לב שלא כל חברות הסליקה הם בחינם. חברת משולם, לדוגמא, מאפשרת תשלום רק על פי רכישות שבוצעו בכרטיסי אשראי וללא תשלום חודשי, ואם לא ביצעתם מכירה באתר חנות אונליין אז לא שילמתם.

באנרים לאתר חנות אונליין

באנר הוא פרסומת מלבנית או מרובעת המוצבת באתר באתר חנות אונליין, הכוללת תמונות גרפיות, תוכן וקישורים לאתר המפרסם או לעמוד אחר באותו אתר חנות אונליין.

באנרים משמשים לעתים קרובות כתמונות כותרת ודפי קטגוריה באתר חנות אונליין, ומטרתם העיקרית היא להפנות את תשומת הלב למוצרים או שירותים ספציפיים. ניתן למקם באנרים בכל מקום באתר, אך בדרך כלל הם ממוקמים מעל או מתחת לגושי התוכן העיקריים, בסרגל הצד של האתר או בחלונות קופצים.

גם אם אתם משתמשים בצורות אחרות של פרסום או שיווק דיגיטלי בגוגל או ברשתות החברתיות, באנרים יכולים להיות תוספת נהדרת לאתר חנות אונליין שלכם.

מודעות באנר יכולות לעזור בזיהוי מותג. כאשר קונה ממשיך לראות את המותג שלך בכל רחבי האינטרנט – תחילה במודעת באנר, אחר כך ברשתות החברתיות, ואז באתר – זה נצמד אליו. באנר יכול גם להתריע בפני אנשים על מוצר או מבצע מסוים, ולהניע מכירות ספציפיות לאן שאתה רוצה.

רק אל תשכחו לכלול הנעה לפעולה ברורה!

קופונים קופונים קופונים

קופונים הם קודים ייחודיים שתוכלו ליצור באתר חנות אונליין שלכם כדי להציע הנחות ללקוחותיכם.

אז נכון שכולנו אוהבים הנחות. אך לא תמיד יש לנו את הסבלנות להתעסק עם קופונים. אם אתם תוהים כיצד להניע מכירות בעזרת הנחות ללקוחותיכם באתר חנות אונליין מבלי להתעסק עם קוד קופונים, אתם יכולים להציע הנחות בקלות באמצעות קופונים מובנים.

הרחבה של קופוני URL באתר חנות אונליין תסייעת לכם ליצור כתובות ייחודיות המחילות הנחה על מוצרים בצורה אוטומטית הישר בעגלת הקניות של הלקוח. אתם גם יכולים לשנות את המיקום אליו מופנה הלקוח לאחר ביקור בכתובת האתר הייחודית ואף להוסיף הגבלות שימוש.

זאת אומרת שהלקוח יגיע לאתר חנות אונליין שלכם כבר עם הנחה מצורפת ובלי צורך בהתעסקות נוספת.

מבצעים הם כלי נוסף להגדלת המכירות באתר חנות אונליין

תמחור מוזל שנעשה נכון יכול לעזור לכם להשיג לקוחות נאמנים ולהגדיל את המכירות באתר חנות אונליין.

אתם עשוים לחשוב כי מתן הנחות קשורה לעיתים קרובות להערכה מועטה של ​​המוצר שלכם. אם מוצרים שווים את המחיר, הלקוחות ישלמו. אבל זה לא תמיד המקרה. האמת היא שהנחות יכולות להיות צורת הנעה לרכישה חזקה להפליא.

הצעת הנחות ללקוחות אינה אסטרטגיית תמחור חדשה אך עדיין יעילה כתמיד. אבל, לפני שאתם מורידים את המחירים באתר חנות אונליין, שמעו מה יש למשווקים חכמים בתחום לומר על טקטיקות הנחות.

שני היבטים פסיכולוגיים תורמים ליעילות ההנחות. ראשית, הנחות יוצרות תחושת דחיפות מכיוון שרוב ההנחות הן רגישות לזמן. שנית, המניע להימנע מפספוס הוא, ברוב המקרים, חזק יותר מכל הטבה שאנו עשויים לקבל.

בנוסף, הגדלת הכמות שהלקוח מוציא היא אחת הדרכים הפשוטות ביותר להגדיל את השורה התחתונה.

קנה את המוצר הזה וקבל 50% על המוצר השני הפך לשיטת שיווק נפוצה ביותר באתרי חנות אונליין. ישנם מקרים שהמוצר הנלווה אף מוצא למכירה בשקל אחד.

ישנם דרכים נוספות בעזרתן ניתן להגדיל את הכמות שהלקוח מוציא. הצעת הנחה על כל קנייה מעל סכום מסויים מעודדת אנשים להוסיף עוד מוצר או שניים לעגלת הקניות בכדי לקבל את ההנחה, ואף מוביל לבילוי זמן רב יותר באתר חנות אונליין, מטרה חשובה כשלעצמה.

המבצעים הטובים ביותר הם אלה שבהם כולם זוכים. שינויים עונתיים וחגים הם הזמן המושלם להיפטר ממלאי עודף בעזרת מבצעים רבים. אוטומציה דיגיטלית של מלאי באתר חנות אונליין תאפשר הנחות על מוצרים בזמנים מסוימים.

רשימת חלומות

במידה והלקוח שביקר באתר חנות אונליין עדיין לא מוכן לבצע את הרכישה, רשימת החלומות תאפשר לו או לה לסמן, לשמור, ואף לשתף את המוצרים עם חברים ומשפחה בעזרת מייל ו/או ברשתות החברתיות, ולרכוש את המוצר במועד מאוחר יותר.

ישנן גם מערכות חכמות שישלחו ללקוח תזכורות ומבצעים מקוונים על מוצרים מסוימים המופיעים ברשימת החלומות של הלקוח.

כלים לשיפור נאמנות הלקוחות והגדלת המכירות באתר חנות אונליין באמצעות ניוזלטר ומערכת שיווק במייל

הדרך היעילה ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים שלכם ולמשוך לקוחות חדשים היא באמצעות אסטרטגיה שיווקית המותאמת לצרכיהם. 

שיווק באימייל לנרשמים לניוזלטר תשלח חדשות, מבצעים והנחות מיוחדות בתאמה אישית של מוצרים לקהלים שונים.

ישנן מערכות מעולות לשימוש בחינם כמו Mailchimp או inwise. מערכות אלו קלות לשימוש ומתחברות ומושכות מידע בצורה אוטומטית ישירות מהאתר חנות אונליין.

כלים לשיפור מיקומך במנוע החיפוש של גוגל

תוספים כמו יוסט מאפשרים שיפור מתמיד באיכות התוכן באתר חנות אונליין והוא חובה אם אתם מקווים להשתתף בתחרות באנף שבו אתם מוכרים ולשפר את מיקומכם במנוע החיפוש של גוגל.

בתחום זה לא תצטרכו להשקיע סכום גדול מתקציבכם, אך עדיף להביא מומחה שיכול להבחין בין מגמות מילות המפתח לבין החיפושים הרלוונטיים ביותר למוצר או לשירות שלכם.

נושא זה עוד יחזור כשנדבר על פרסום האתר חנות אונליין, גם בנושא של קידום אורגני בגוגל וגם בנושא של קידום ממומן.

יש לך מוצר, קונספט, או חנות? המפתחים שלנו באונליין דיגיטל ישמחו לבנות לך חנות אונליין עם עזרי מכירה מתקדמים שיהפכו מבקרים בחנות ללקוחות. לחץ כאן לדף המומחיות שלנו.

שתפו עם חברים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

פרסומים קשורים

אבי אשרוב

מייסד ומנהל קריאטיב

המטרה שלנו לשנת 2021 היא לסייע לבעלי עסקים קטנים להתקדם איתנו לעולם הדיגיטלי עם אתר אינטרנט או חנות אונליין שנותנת מענה לצרכים האישיים של כל לקוח.   

פרסומים פופולריים
עוד באונליין דיגיטל

חינם!

אסטרטגיה דיגיטלית לבניית חנות אונליין משגשגת